Téměř všichni z nás v těchto dnech tráví většinu svého času doma, kdy je velmi jednoduché strávit celý den před televizí s nezdravým jídlem. Není pak velkým překvapením, že se cítíme bez nálady a energie. To nejsou pocity, které chcete zažívat do konce roku. Pojďme to změnit! Stačí začít dělat pouze malé každodenní změny, které, pokud budete konzistentní, povedou k větší trvalé změně.

vypracovaná postava

Snili jste vždy o krásné a vypracované postavě, pak je nyní ten pravý čas začít. Vypracovat břišní svaly tak, aby to bylo vidět, zabere určitý čas. Vyzbrojte se tedy pro začátek trpělivostí. Jak je již napsáno výše, jestliže ve svém životě provedete změny, je nesmírně nutné nevracet se ke starým zvykům a vytrvat. Následující informace vám pomohou aspoň začít a osvojit si určité zdravé návyky, díky kterým se jednoho dne, budete pyšnit krásně vypracovaným břichem.

 

Vše začíná v kuchyni

Tuto radu jste již určitě slyšely milionkrát. Strava hraje při formování postavy opravdu klíčovou roli. Mějte na paměti, že pokud chcete vypracovat své břišní svaly, musíte se nejprve zbavit určitého procenta tuku.

 

Během formování postavy je důležité zaměřit se především na konzumaci přirozeného a opravdového jídla, jež neobsahuje přidaný cukr a nezdravé tuky. Průmyslově zpracované potraviny vašemu úsilí opravdu nepřidají, proto se jich vyvarujte. Pro redukci hmotnosti je rovněž nutné být v lehkém kalorickém deficitu. Proto si pohlídejte, že váš výdej je o něco málo vyšší než příjem.

posilující žena

Je cvičení důležité?

Cvičení je hned po stravě druhým stěžejním bodem v rámci cesty k sixpacku. Jestliže zhubnete tuk, pak musíte vůbec nějaké svaly mít, aby bylo vaše břicho vypracované a svalnaté. Pro posilování této partie si vystačíte pouze s vlastním tělem. Dále se vám bude hodit protiskluzová podložka na cvičení https://www.cvicdom.cz/podlozky-na-cviceni/, díky které bude provádění jednotlivých cviků mnohem snažší a hlavně pohodlnější.